vrijdag 2 september 2016

Een mooi begin

Sinds het blog van afgelopen woensdag is er heel wat in gang gezet. Via facebook ben ik mijn 'winkel' gaan promoten zoals dat heet. Ik moet zeggen dat ik het aantal likes super vind, kon het bijna niet geloven. Iedereen hartelijk bedankt hiervoor!

Seit meinem letzten blog letzten Mittwoch ist einiges abgelaufen. Uber Facebook habe ich Werbung fur mein Geschaeft gemacht, wie mann das so sagt. Ich muss sagen dass ich mich sehr freue uber die likes und konnte ich es mir kaum vorstellen. Allen herzlichen dank hierfuer. 

De winkel 'staat', aan promotie wordt gewerkt,  tijd om lekker creatief bezig te zijn. Vond het traject tot nu ook erg leuk maar wil nu echt wat met mijn stofjes doen. Gelukkig is er iemand al wel druk bezig, Jose (mijn zus in Duitsland) maakt een prachtige quilt met o.a. 'broderie pers'. Hier een klein tipje van de sluier ;-)

Der Webshop ist live, die Werbung ist in Schwung, Zeit fuer was kreatiefes. Bisher hat mir alles viel Spass gemacht aber jetzt will ich was mit meinen Stoffen machen. Zum Glueck ist jemand anders sehr fleissig, Jose (meine Schwester in Deutschland) macht zur Zeit einen schoenen Quilt mit Applikation. Hier ein Schnapschuss ;-)



Wat ik ga doen dit weekend? Tja daar moet ik even over nadenken. Ga ik iets voor de kerst maken, zit al een tijdje in mijn hoofd namelijk of laat ik me verleiden door de nieuwe stoffen die vandaag zijn binnengekomen?

Was mache ich denn im Wochenende? Tja mal gucken. Entweder was Weihnachtliches, habe schon eine ganze Zeit eine Idee oder lasse ich mich von den neuen Stoffen die heute geliefert wurden verfuehren?



Of ga ik eerst lekker met kartonnage aan de slag? Ook heel verleidelijk zeker met het nieuwe boek van Marie Suarez en Rinske Stevens. 

Oder mache ich was mit Kartonage? Auch schoen, zumehr mit dem neuen Buch von Marie Suarez und Rinske Stevens.


Wat een keuzes, ik ga er maar even over nadenken en laat een volgende keer weten wat het geworden is.

Wer die Wahl hat, hat die Qual oder? Ich schau mal was ich machen werde und lass es Euch wissen.

Voor nu fijne avond!

Schoenen Abend!

Jet (en de groeten van Joos)

1 opmerking:

  1. mooi wat je geschreven hebt en allemaal erg spannend ik zal je altijd helpen en doe het heel erg graag .
    ga zo door je zus José xxxxxxjes viel erfolg

    BeantwoordenVerwijderen