dinsdag 28 maart 2017

Uit z'n jas gegroeid ...

Toen ik ruim een half jaar geleden met mijn 'winkeltje' begon was dat in de inloopkast. Ja hier geen rokjes, blousjes en pantalons maar meters prachtige quiltstoffen in de 'walk in closet'. Voor menig quiltster een droom, want lapjes hebben we nooit genoeg toch ;-)

Nu een aantal maanden en rollen stof verder past het niet meer en gaan we 'verhuizen'. In huis is er ruimte genoeg immers maar dat brengt wel een kettingreactie aan veranderingen met zich mee. De slaapkamer wordt 'winkeltje', de logeerkamer slaapkamer etc. Pfff een hele operatie is het geweest tot nu toe.


Waar zou ik zijn geweest zonder het zweedse woonwarenhuis en mijn grote vriend en helper - de accuboormachine.




Het begint allemaal wat vorm te krijgen.





Ik zie het al voor me, allemaal mooie, gezellige kussens op de bank. En ja, als het moet kan er in het 'winkeltje' worden geslapen. Ik ken al een paar dames die dat helemaal niet erg vinden.





Nu ga ik lekker slapen en dromen hoe het eindresultaat wordt.




Groetjes,


Jet


9 opmerkingen:

  1. Ziet er Super gezellig uit. Hebben jij en je grote vriend goed gedaan Jet. Zwaaizwaai

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als het klaar is moet je echt een keer komen, lijkt mij heel gezellig :-)

      Verwijderen
  2. Hebben jullie al goed gedaan...
    Ziet er nu al gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooo wat gezellig! Ja daar wil ik ook wel slapen ha ha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk Jet, Zo wordt de afstand kleiner als je in meerdere dagen kan delen. En de voorraad wordt groter en groter. Goed gedaan hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Jannie, nu hoef ik niet te denken of er nog wel stof bij kan ;-)

      Verwijderen
  5. Wat een leuke verhuizing en met een super resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen